ALLA ♥ dag imorgon! ♥

ja den 14 februari är det ALLA ♥♥♥ DAG asså imorn! :D Ska bli kul, de är bara det att jag har inte köpt något till någon asså man kanske brukar köpa en klubba som är ett ♥ på men det har inte jag gjort.. ska kanske dra till centrum imorn och köpa något ;) Ops kommer inte funka för jag har innebandy tränig och så slutar vi så sent så det kanske blir på onsdag för då slutar jag tidigt! :D Aja får bli en försenad alla ♥ dag för mig hahah.. :) iaf idag har det varit en jobbig dag i skolan för vi slutar så sent och det var jobbiga lektionen -..- aja men annars var det kul på rasterna hahah.. :P Var med Ebba efter skolan. Vi gjorde typ inget speciellt. ;) satt vi datorn o inte så mycket mer haha tråkiga vi är.. :P Men nu är jag hemma. :) Ska börja laga mat nu eller snart. Ska göra maten själv ikväll haha :) Så får hoppas att det blir extra gott ! <3 see you later alligator haha. x))

Kommentarer
Postat av: Hanna Håkansson [ Foto/Musik ]

tusen tack emma :)

2012-02-13 @ 18:05:19
URL: http://hkansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0