God Morgon alla läsare! ;)

sov ni gott inatt? ahha jag sov iaf bra! :D vaknade för ett tag sen kommer inte riktigt ihåg när.. sms jag med ebba nu. :) AJAAAAA idag ska jag träna fotboll har inte gjort det på länge för innebandyn har varit i vägen.. Men jag får väl hoppas att det är kul nu! :D fast jag kommer typ sluta på fotboll eller jag har inte bestämt det. För jag tycker jag är SÄMST på fotboll. eller kanske inte aja får se vad jag gör heheh.. Senare kanske jag ska göra något med EBBBBA ♥ så det ska bli najs! :P eller jag tror de för hon ville göra något igår men de gick inte men så sa att vi kanske kunde göra nåt idag så vi får se vad som blir haahha
omg vad gammal bild hahhaha..

Kommentarer
Postat av: cissi

nej emma du får iiinnteee sluta på fotbollen du är ju grym! <3<3<3

2012-02-12 @ 21:20:19
URL: http://www.bestavenner.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0