Har kommit hem med..

har köpt lite saker till mitt rum, för jag behöver verkligen mer saker till mitt rum. Så jag har köpt en jätte gosig FILT o en cool kudde tycker jag ok, inte jätte mycket men jag köpte en matta igår o  ett överkast (till sängen) i onsdags tror jag de var! :) och jag köpte en litet skydd till min lampa ahha skulle passa inn till mitt rum men. :) mamma köpte lite saker också haha! :)
Bilder på de jag köpte!! :P
gosig svart filt! :)
snygg tycker jag iaf! :D
blev inte så bra bild på lampan men. ;)

Kommentarer
Postat av: cissi

har också en sån filt :D

ÄLSKAR DIN BLOGG! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2012-02-10 @ 19:21:51
URL: http://www.bestavenner.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0