Skridskor IMORGON! :P

vår klass ska åka skridskor på idrotten imorn som ni ser på rubriken! :) det ska bli najs. x)
Har fått låna skridskor från min kusin! så då kan jag ÅKKKKKKKAAA!
ska ta nåt och äta bara en frukt eller något. Är lite små hungrig eller jag vet inte men aja ska ta något iaf haha..
sen ska jag gå och lägga mig så jag orkar upp imorn! -..-
Är inte ett dug trött nu :/ BLÖÄ.. Och jag har sovit dåligt dom senaste dagarna ah vet inte vad det är som göra att jag inte kan sova.. Får typ panik när jag ligger i sängen länge och inte kan sova.. vet igentligen inte vrf..
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ DÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ! ♥♥

Kommentarer
Postat av: Beda o Cbajsa

hoppas de blir kul! :D

2012-02-07 @ 10:41:44
URL: http://dukanalltidtaentitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0