TRÄÄÄÄNING! :D

HEEEEEEJ! :)
Min dag: Vi åkte skirdskor på morgonen. :P jätte kul vill göra det flera gånger med klassen! :)
När man frös var det bara att dricka varm O'boy! :) eller dom hade med sig haha..
ja vi slutade skolan 14.35. sen gick jag hem till vilma tillsammans med Jojo och Emma! :) asså Jojo o Emma och jag gick hem till VILMA! ♥ jag var där ett litet tag sen gick jag hem för jag skulle äta middag, asså jag har träning (vill ej få håll..).. haha ja när jag kom åt jag inte riktigt middag men jag åt makrill.. jag tycker det är väldigt gott. Ska ju äta middag också (tror jag iaf)..
aja orkar inte blogga mer så HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJDDDDDDÅÅÅÅÅÅ hhah :)

Kommentarer
Postat av: DELLZ ♥ - en komplicerad tonåring

tack så mycket sötis :) allt bra med dig?

2012-02-07 @ 17:44:36
URL: http://dellz.blogg.se/
Postat av: Sara - IMSOOUTRAGEOUS

sv aww tack så mkt sötnos :D

2012-02-07 @ 17:45:37
URL: http://ssasas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0