HHEEEJ

har varit en jobbig dag i skolan idag.. gick och la mig 22.00 igår somnade klockan 01.00. eller sist jag kollade på klockan var den 00.30. ja så jag har varit jjätte trött idag på skolan. Det var jobbigt också att det var den senaste dagen i skolan klockan 14.50 -.-
JAG har varit hungrig typ hela skoldagen för det blev jätte äcklig mat i skolan. det blev någon RRÖÖD korv med brända potatisar blääää! ELLER det var ju några vid mitt bord som tyckte de var gott. aja nu är jag hemma och äter mellis! :)
ah imorn ska vi åka pulka snowracer breda på idrotten. jag har bara en snowracer och en trasig pulka -.....-
jaja får ont i fingrarna nu för jag sitter och skriver hahhahah jaja HEEEEJDÅÅÅÅ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0