hungrig som helvete!

helvete är väl ändå inget svärord?
Men JAJA just nu är jag suuuuuper hungrig..
hoppas bara att de blir något gott till middag! :D
aja, ska berätta typ om min dag. SÅ på morgonen vaknade jag upp hos EBBA.  
Jag var där ett litet tag sen skulle jag bort klockan 13.00 till mina kusiner för min kusin har fyllt år! :)
Det blev Lax med Potais, det var ganska gott! :D
och till efträtt blev det super god frukosallad med GLASS! ;)
Jag har fått en ny kusin som är typ en vecka gammal. AHH han är så söt!
Jag fick veta vad den skullle heta idag ! :D
GISSSA! HAHAHAHA nej jag skoja men han heter Tage ett litet ovanligt namn heheh. :)  Men när jag väl åkte hem från dom så gjorde jag läxor :/ tråkigt men men det var typ mitt nyårlöfte att jag ska göra läxor när dom kommer hehehe! :D Och sen har jag inte gjort så mycket bara chilla nej jag skoja men jag har faktiskt inte gjort nåt speciellt.. ja inte så mycket mer att skriva kanske bloggar senare ikväll. HEJDÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0