Några andra bokade upp hallen..

Skulle egentligen ha innebandy träning just nu men det var några dumma som bokade upp hallen.. Eller jag tycker dom var dumma hahha. Men det var ändå ganska skönt för jag är rätt så trött. Läs det här som jag skriver nu med rapp! Just nu är jag i soffan och softar och doftar och så har jag på mig en kofta oh ye ye. Fett bra rapp eller hur..?? Hahhhahahhah ikväll blir det inget speciellt för mig, fast för mamma hehhe hon ska kolla på handboll huhu. SVERIGE och TJECKIEN. Sverige kommer ju vinna de e ju solklart.. Ska spela wordfeud nu och Ebba är lite kaxig nu kolla bara. Fall nu undrar vad det står så står det BYGG PÅ LITE DÅ
-.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0