SSSSSSSSSSSSOMMMMMMMAR VILL JAG HA! <3

ni vet inte hur mycket jag längtar efter sommaren!
Kollar på ving.se och kollar på alla sommar bilder. AAHHH vill ha sommar inte jobbiga vintern..
Jaja, pappa sitter och kollar på resor som vi kanske ska boka yeehu! ;)
AJAAAA, nu behöver jag skridskor!!! Vi ska typ åka skridskor i skolan. På torsdag och jag har ett par som är i storlek 36 passar mig verkligen.. Jag har såhär 38 i storlek -..-
Jag åker typ bara skridskor en gång om året. Och det är onödigt att köpa ett par och använda dom en gång.. Sen nästa år är dom för små.. HOPPPAS JAG FÅR LÅNA AV NÅGON!
Jaja just nu sitter jag i soffan och bara softar hahha nej men jag gör inge.
HEEEEEEEEJDÅÅ
försökte se normal ut.. hahah funka inte riktigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0