GRYM DAG!

heeeeej! :D
idag har det varit mysdag i skolan, så man fick mysa det sista med varnadra hhahah.. :) Och alla åt typ chips o läsk och sånt. :P Och imorgon är det ju skolavslutning sååå det är HUR bra som helst HAHAH....
jajaj sen efter skolan var jag med EBBA, SIMON, LEON, NIKTA, ELIS och några till! ;)
Så snackade vi typ och så och hade det kul.....
Men sen gick simon och ebba hem och typ dom andra medans jag Leon , Elis och Nikta stannade kvar. :)
Vi gick hem till mig och hoppade studsmatta och hade det hur kul som helst, MAASSA FLUM HAHHA...
haha, tog en lång fräsch dusch typ nyss. ;)
så nu sitter jag i pyjamas och typ kollar på fotboll som ska börja nu!
såååå HEEEEJDÅÅÅÅÅ <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0