MIN DAG!

heeej!
nu ska jag berätta om min lilla dag! ;)
imorse gick jag och träffa Leon o Jakob!
Vi gick och spela fotboll och där mötte vi massa som ska börja i våran klass i 6:an. :P
jaja sen gick jakob och då gick jag och Leon och sa grattis till VÄRDENS BÄSTA EBBA!
och gav henne present och så haha. :)
sen kom hennes gäster och då gick leon men jag stanna kvar. :))
så ja jag stannade och åt tårta och sjung och allt med ebba.
men sen gick jag hem. Och vad skulle jag göra hemma liksom?
så jag och ebba snackade lite och så ringde vi Leon och fråga fall han ville göra något med ebba och mig.. !
men då var han med elis så ebba och jag gick dit ! :)
Men så snackade vi och skrattade/flummade haha ja men nu är jag hemma iaf.
JAJA GRAATTIS EBBA IGEN OCH HOPPAS DU FICK EN BRA FÖDELSEDAG! ♥
LOVE U ♥

Kommentarer
Postat av: Ebba

EEAAAAUW TA BOOOORT MIIIIG

2012-06-06 @ 22:46:25
URL: http://wahlquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0