mina dagar hahah

hejhej!
FÖRLÅT ATT JAG INTE HAR BLOGGAT PÅ SKIT LÄNGE! :/
men jag kan berätta typ vad jag har gjort idag och igår! ;)
Igår var jag med Nikta o Ebba. Dom sov hos mig så vi köpte massa godis och allt... :)
sen gick vi kanske o la oss vid 01.00 eller jag vet inte, men sen vakna vi typ 10.00.
Ja men då idag klockan 11.30 hade jag tydligen fotbollsmatch som jag inte visste om -.-
AJA, jag gick på fotbollsmatchen och vi förlorade tyvärr med 2-1 ;/
haha jaja sen var jag med nikta o ebba efter den! :)
Och jag vet inte riktigt vad vi gjorde, typ bara chillade kollade på film och så haha.
Men sen gick Nikta och jag hem. Och då hade vi VERKLIGEN inget att göra så vi ringde Leon. :)
och då kom Mia och Moa också så vi var och snackade och så!
Och sen kom det typ en full tant som var med oss as länge haha..
Ja det var typ mina dagar haha... :)
SÅ PUUUUSS! ♥
HAHAHAHHA tog den bilden från denna blogg -----------> www.wahlquist.blogg.se <------------- KOLLA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0