SOMMARLOV :))

HEEEEEEEJ! JAG Ä HUR GLAAAAAAD SOM HELST FÖR NUUUUUU HAR VI SOMMARLOV! :D
asså det är typ helt sjukt tycker jag hahah.. :)
Kommer göra massa roliga saker i sommar!
CHILLA, KOMPISAR, LANDET, GRÖNAN, SSC ( stadium sportscamp ), och maaaaaaaaassa meeeer , tror jag hahah..
AHHH VAD NAJS DET SKA BLI HAHAHHA... :P
juste sorry för jag inte la upp vad jag hade på mig idag på skolavslutningen ! :/ men aja den var en orange haha.
Så lockade jag håret så det blev jätte lockigt... :)
jaaaaja ikväll skulle jag typ på resturang med familjen. x) brukar aldrig gå på resturang typ men idag ska vi göra det. ;)
aja imorgon är jag med Leon , Ebba och Elis tror jag! ;) vet inte riktigt vad vi ska göra, men fall det blir fint väder så kanske man kan dra ner och bada!
MEN MEN nu ska jag duscha för mitt hår är fullt av hårspray, haha så jag HEJDÅ! ♥
haha......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0