VÄRDENS BÄSTA KLASSRESA!

heeeeeeej!
Har ju varit på klassresa, det är därför jag har bloggat så lite... ;)
Meeeen iaf, har haft sjukt roligt med värdens bästa klass!
SKAAAAA berätta lite nu vad vi har gjort dom här två dagarna. :)

Igår så samlades vi alla vid skolan 7.30...
Och sen åkte jag dit till kolmården med Joakim, Albin och Ebba. Asså jag åkte dit med dom i bilen. :)
haha jaja när vi kom fram så ville typ alla åka bergochdalbana.
så då gjorde vi det. :P
Sen kolla vi på djuren och så. ;)
OCH SEN SÅG VI EN DELFINSHOW SOM VAR SJUKT BRAAAA!
haha JAAAAG VILL HA EN DELFIN! :))
meeeeeen, sen åkte vi en typ linbana som var sjuktroligt det också!
det var så coolt när man kom så nära djuren som typ tigrar.. :D
hhahahahahahhahah jajaj sen på kvällen grilla vi hamburgare på kvällen var jätte mysigt. fast det var ganska mycket mygg.. :/
sen när vi hade ätit var vi tydligen sugna på att spela fotboll hahah.
ja så vi åkte och spela fotboll i regnet.
TJEJERNA + vuxna, MOT KILLARNA! VI VAAAAAAAAAAAANN!
haha orkar inte berätta mer vad vi gjorde den andra dagen orkar jag inte berätta, för mina fingrar dööööör hahah.. Bilder kanske kommer sen tog inte alls många men lite.. :)
aja hejdååå!

+ märkte att jag skrev så här hela tiden " och sen " och sen" hahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0