woop woop

HAHAHHAHAHHAHA, woop woop liksom.. :D tyckte det lät bra.....
ja men Ebba och jag har fixat en rolig sak som jag kommer berätta sen hahah.. :P
haha jaja nu ska jag berätta om min DAAG. xd
så imorse vaknade Ebba och jag vid 10.00 eller ebba vaknade då, jag vaknde då lite tidagre -.-
hhaha jaja sen mötte jag och ebba Elis på fotbollsplanen. ;)
vi körde lite fotboll, haha eller vad gör man liksom på en fotbollsplan man spelar ju såklart fotboll hähääh..
Men sen gick vi ENSTA KROG, ocg fråga inte vad vi gjorde där för det vet jag inte hahha.. :D
SEEEEN gick vi hem till elis och dom kolla på family guy  medans jag satt framför ebba ipod.
SEEEEEEEEN haha nej men sen skulle jag på ett " släcktkalas " eller vad det nu heter.
Men jag var med mina små kusiner. :D
dom är så sööta!
aaja nu är jag hemma och kollar på fotboll..
jaja vet inte vad jag ska skriva mer så BYE ♥

Hejsan! Jag och min kompis ger 30 eller mer kramar till den som kommer på ett fett awesome bloggnamn åt oss!:-)
http://se.gosupermodel.com/community/forum_thread.jsp?id=4128861
förlåt om du inte gillar mejl som dessa, men vi är typ desperata! xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0