Shopping idag.. :D

hej. :)
Idag har jag vart i skolan som vanligt men sen när skolan var slut gick mamma och jag ner till centrum och små shoppade lite..
Haha ja inte jätte mycket men lite..
En innebandy klubba till mig som var helt ok.. :))
Vi köpte den också för den var HUR billig som helst!!
Och sen köpte jag värdens snyggaste flipp flopp till mig hehe. ;)
Rosa från hollister.
Dom var också rätt så billiga! x)

Och sen köpte jag en present till vilma! <3
Jag kan säga vad det är för hon har redan öppnat det. :)
Ok jag köpte en ring som jag och förhoppningsvis vilma tyckte var fin!
Och ett blått nagellack <33
Kanske kommer lite bilder senare vad jag har köpt idag!
BYE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0