;)

hejj!

Nu ska jag berätta om min lilla dag! :)
Okej inte allt men nästan hahah..

Klockan 12.00 skulle vi på dop.
Min kusin TAGE skulle döpas !
Han är hur jäkla söt som helst.
Fast det var jätte roligt när vi var i kyrkan så höll prästen på att prata och allt.. Hahhaha Tage somnade och låg och sov när dom hällde vatten över huvudet HAHHAH såg jätte kul ut.. :)
Iaf vi var där till typ 15.00 och då åkte vi hem.
Men när vi kom hem åkte jag pappa Hanna och hennes kompis till arninge.
Vi gick in på skopunkten och mer butiker.
Letade efter en skolavslutnings klänning.
Hittade en men kände mig inte så tryg i den så jag tog inte den.
Jag hittade en tröja som jag ÄLSKADE.
Hahah nu ska jag äta så vi hörs!


Kommentarer
Postat av: EBBAAAAAA

HAHAHHAHAHAHA skön kusin emma jag började asgarva när jag lästa det ahahahaahahaha. sööööet tröja. <333

2012-05-28 @ 08:02:26
URL: http://wahlquist.blogg.se/
Postat av: agnes

Snygg design :)

2012-05-28 @ 14:46:10
URL: http://agneseline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0