Hot

Hhaha idag har det varit jätte varmt tycker jag..<3
Sen efter skolan stanna jag med kompisarna och spelade fotboll!
Det var as kul, men det var lite för varmt hahha.
Aja sen när jag kom hem så sa mamma att Nova skaka och knappt kunde gå.. :/
Så jag gick till henne och hon skakade som bjdjdhilslnl.
Ah det var inte kul att se henne lida sådär.
Så mamma och jag åkte in till veterinaren..
Och nu har vi inte riktigt fått svar på vad som va felet men vi tror att hon har borrelia.. :(
Aja nu mår hon lite bättre..
Men iaf snart ska jag på fotboll. :)
Hahah nu orkar jag inte skriva mer så hejdå.!!

Haffa på ni bara hahha..


Kommentarer
Postat av: EBBA GAHAHHAA

haha baby du är så jävla het

2012-05-24 @ 20:27:25
URL: http://wahlquist.blogg.se/
Postat av: Pontus -Photostoryy

Vem har gjort din bloggdesign? Svara på min blogg!

2012-05-25 @ 15:12:08
URL: http://photostoryy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0