KUL DAG MED ROLIGA PERSONER!

ja haft en jätte bra dag! :)
Först vad jag i skolan och det var fett softa lektioner.  För vi fick våra faderbarn. :P
Vi gick på tipspromenad och lärde känna dom bra. :)
Jaja efter skolan gick jag, Ebba, Leon , Elis , Simon och Oskar. Alla vi gick hem till Simon. :)
Vi snakade och hade massa kul.
Men sen gick vi ut på gården och snackade maaaaasssa roligt!
iaf har haft roligt HAHHAHA. :D
men tog på mig min ziperall när jag kom hem och satte på datorn och börja blogga ! ;)
Snart ska jag typ äta.
JAAAAAAAAJA HEEEEEJDÅÅÅ! ♥♥

Kommentarer
Postat av: agnes

haha samma här faktiskt, eller med en kompis :) Vad brukar du göra när du är med kompisar?

2012-05-30 @ 21:51:45
URL: http://agneseline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0