Sorry

Ja förlåt att jag inte har bloggat på hela dan igår..
Men ska berätta varför. :)

IGÅR: ja igår hade vi friidrott med skolan.
Det var ungefär tio skolor fast jag vet inte..
Men alla skolor tävla mot varandra.
Det var hur jävla varmt som helst. Så när jag skulle springa 800 m så stekte det på som bara den..
Aja men det gick väl ok när jag sprang.:)
Hahah ja sen skrek alla och heja på varandra. :)
Man blev typ hes. nej men..
Iaf sen skulle jag springa stafett i 400 m.
Killarna gick det bra på men tjejerna gick det lite sämre för.
Hahah vi kom näst sist på hela friidrottstävlingen..
Men vi är glada iaf!

Jaja sen är jag kom hem så ringde Ebba mig oh fråga fall jag ville följa med till äängsan.
Och jag sa okej visst......
Men sen cykla vi ner.
Och där var Leon Mia Cissi och nån annan leon..
Jaja vi badade fast det var iskallt !

Aja det var typ min dag igår hahah..
Men idag har jag tvåå fotbollsmatcher.
Sen kanske jag är med någon fast vet inte..
PUSS o KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0